۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸

حجت‌الاسلام طاهری:

واقعه عاشورا همچنان جاری است/ استکبار ستیزی پیام عاشورا

واقعه عاشورا همچنان جاری است/  استکبار ستیزی پیام عاشورا

گرگان – خبرگزاری مهر : نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: هر آنچه در کربلا اتفاق افتاد تمام نشده و تا امروز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی طاهری صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه یازدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در گرگان گفت: جمله کل يوم عاشورا و کل أرض کربلا بدین معناست که هر آنچه در کربلا اتفاق افتاد تمام نشده و تا امروز ادامه دارد و ما هرجا که باشیم کربلا است و هر لحظه ما نیز باید عاشورایی باشد.

وی افزود: در تمام طول تاریخ حق و باطل در مقابل هم قرار داشته اند و همیشه جبهه حق، معتقدان واقعی به اسلام راستین و ناب محمدی و در مقابل جبهه باطل را سرکردگان ظلم و دشمنان قسم خورده استکبار تشکیل داده اند.

طاهری ادامه داد: اکنون دشمنان اسلام استکبار جهانی ، آمریکا و صهیوینسم است.

وی تصریح کرد: پیام عاشورا استکبار ستیزی است و این پیام هنوز ادامه دارد، لحظه ای نباید از این فضا غفلت کرد و باطل را دست کم گرفت.

وی اظهار کرد: در نظام اسلامی از آغاز تا به امروز در عرصه مبارزه با استکبار پیشقدم بوده و افتخار دارد در لشگر حق پرچم اسلام را در دست داشته باشد.

طاهری بیان کرد: دشمن همیشه  دشمنی خواهد کرد و هربار که محرم می رسد کل يوم عاشورا و کل أرض کربلا دوباره از نو نواخته خواهد شد.

وی در عنوان کرد: دفاع از مظلوم هدف یک مسلمان واقعی است و در این ایام این رویه تقویت می شود.

کد خبر 2165644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha